jueves, 08 diciembre 2016 |  Suscríbete al BOLETÍN | RSS
LA VOZ LIBRE

Núñez Feijóo se desentiende de las advertencias que la RAG le hizo en temas lingüísticos

Afirmó que su prioridad es "seguir trabajando por el consenso lingüístico"

LVL
martes, 08 de septiembre de 2009, 17:13
Núñez Feijóo se desentiende de las advertencias que la RAG le hizo en temas lingüísticos


Feijóo responde a la Real Academia Gallega Núñez Feijóo se desentiende de las advertencias que la RAG le hizo en temas lingüísticos

Madrid.- El presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, se ha desentendido de las advertencias que le hizo la Real Academia Gallega sobre su política lingüística y la crispación que está levantando. Subrayó la idea de cordialidad en las relaciones y se preguntó quién crea dicha crispación de la que se quejó Xosé Ramón Barreiro.

En una entrevista en la SER, Feijóo argumentó que, en las elecciones del 1 de marzo, "el pueblo gallego, que vota libremente, votó", y en la encuesta los padres de estudiantes "dijeron que el decreto del bipartito no les gusta y que hay que recuperar un bilingüismo cordial, compensado, equilibrado en las aulas".

Feijóo afirmó que, tras su intervención durante el acto de entrega del 'XXV Premio Celanova, Casa dos Poetas, el propio presidente de la Real Academia Galega lo había felicitado "y algún miembro de la RAG también". "Por lo tanto, cordialidad y a seguir trabajando por el consenso lingüístico", agregó.

Además, dijo que recuerda "algunas críticas" de la RAG porque el decreto del bipartito de socialistas y nacionalistas "no fue sometido a su consideración" y lo contrapuso con que él se comprometió, "hace tiempo", a solicitarle su opinión a la academia "antes de firmar ningún otro decreto del bilingüismo".

"Este Gobierno cumple sus compromisos, allá los gobiernos que estuvieron hasta ahora si sacaban decretos unilateralmente sin pedirle opinión a las instituciones", aseveró. Feijóo criticó que "algunos se quieran apropiar de la lengua gallega" e, instado a que diese nombres, se limitó a replicar que él pretende "construir", actitud que contrapuso con la de "algunos que quieren destruir".

RESPALDO CULTURAL A LA RAG

Escritores y académicos gallegos de diferentes generaciones respaldaron las críticas vertidas por el presidente de la Real Academia Galega (RAG), Xosé Ramón Barreiro.

El escritor y director de la Editorial Galaxia, Víctor Fernández Freixanes, se remitió a las palabras de Barreiro "sin matizaciones". "Como miembro de la Real Academia suscribo todo lo que dijo en su discurso. La preocupación del presidente es la nuestra", aseveró.

Por su parte, el literato Manuel Rivas coincidió con Fernández Freixanes y entendió que el mensaje "va a tener un efecto positivo en la sociedad y para el propio gobierno".

Al contrario que Rivas, Suso de Toro no espera "ninguna reacción" del líder de los 'populares' ante este "toque de atención" de la RAG, ya que considera que "este presidente dice una cosa y hace la contraria", por lo que "seguirá emitiendo mensajes confusos".

Isaac Díaz Pardo, intelectual galleguista, manifestó que el presidente Barreiro "lo dijo con la mejor intención". No obstante, apuntó a que lo que hay "ahí" es "un compromiso político".

También Francisco Fernández del Riego, que lamentó no estar enterado de la polémica, pero se alineó con la posición de la academia. "No pude estar en Celanova y lo siento mucho, porque me gustaría haber escuchado de viva voz esas palabras y ver las caras que se producían ante esta toma de postura", destacó.

En esta línea, el académico gallego Darío Xohán Cabana y el literato orensano Xosé Luis Méndez Ferrín, también compartieron la opinión de Barreiro.

Noticias relacionadas

Comentarios

Comenta esta información

Usuario:
Comentario:
Ver condiciones
Ver términos legales
Código de seguridad:
Copia el código:


Se publicará en breve
Página 1 de 4
Encontrados 35 comentarios
1 2 3 4 
Dice ser PacoRap
martes, 15 de septiembre de 2009, 01:01
me habeis echado de menos chicos es que 3 dias sin mi se hacen eternos eeee
pos he estado precisamente en portugal, Ancora.
fui a preguntar si los portugueses se sentian oprimidos por no tener badajoz pero parece ser que no les interesa mucho dicen que hace mucha calor
aclarado el tema de los portugueses
volvamos al de los colonos
que sepais gallizos que soys unos penosos, que se ve que no sabeis ni defender vuestra causa sin necesidad de cambiar de tema o insultar
"los colonos a chupar a tomar por cu"
vaya manera de exponerme vuestras ideas
de convencerme de algo, de que tengais mas razon por no decir alguna ya que no teneis
ami no me hace falta insultaros por que sois de verdad pateticos

Dice ser Luis
domingo, 13 de septiembre de 2009, 19:33
Vexa como o colonialismo castelán está hai moi a roubar a identidade aos outros pobos ibéricos.
Vexa a actual mancha sucia do infiltrado castelán españolista na Galiza.
Este mapa mostra que:
O castelán era e é un idioma inculto cheo de defectos lingüísticos e ultra minoritario alí ao norte que ao coller o poder en Madrid impuxo a colonización aos restantes que tiña idioma máis cultos como o Galego/portugués por exemplo que co Ocitano eran as linguas máis perfectas da época:

http://gl.wikipedia.org/wiki/Ficheiro:Linguistic_map_Southwestern_Europe.gif

Dice ser Fernando
domingo, 13 de septiembre de 2009, 19:32
Solidariedade timorense. Irmãos galegos lutem pela vossa cultura, idioma e identidade. Nós lutamos contra o monstro indonésio e ganhamos. A esperança é a última cousa a perder.

Dice ser cabeza
domingo, 13 de septiembre de 2009, 18:26
Por fin un friki como Pacorap en estas páginas.
Sigue así Paco, los pones de los nervios. Me encanta ver como pierden los papeles. Ja, ja, ja.

Dice ser Xavier
viernes, 11 de septiembre de 2009, 01:33
O dicirmos Galiza Ceibe nada valerá se non tivermos unha actitude forte na defensa da nosa identidade.
Dou como un exemplo os galegos do sur do río Miño non só por cando Castela ocupou a Galiza non o aceptaren e tornárense independentes como aínda hoxe teñen un nacionalismo imprecionante.
Vexan o sentimento dos portugueses cando ouven o Himno de Portugal.

A selección afeccionada de "Ragby". Foi clasificado internacionalmente como o Himno Nacional máis sentido no mundo :

http://www.youtube.com/watch?v=993zjs7l80I&feature=related

Nun xogo de fútbol entre Portugal e Grecia. Reparen o respecto dos representantes máximos da FIFA que cando acaba o himno grego e comeza o portugués se colocan en sentido. Vexan todo o ambiente de nacionalismo que os portugueses envolven todo o estadio. Estamos perante un Estado/Nación:

http://www.youtube.com/watch?v=4RrJe-n_88A&NR=1

Reparen que a bandeira portuguesa, aínda mantén no centro o fondo branco coa cruz azul feita de escudos guerreiros que á data da fundación do país era a bandeira galega militar na guerra contra os mouros. Despois de conquistaren a independencia houbo varias guerras contra castela que acabaran sempre con vitorias portuguesas mesmo como esta en que eran 5 casteláns para 1 portugués.
Na versión castelá méntese no que se refire ás baixas porque dos máis de 30.000 casteláns só menos de 2000 chegaran a casa e moi feridos. Os restantes foron mortos ou presos. Dos 5 comandante casteláns 3 foron mortos 1 foi prendido e o outro o propio Rei de Castela foxe despois do seu cabalo ser morto e matar á traizón un nobre castelán para lle roubar o cabalo e por-se en fuga. O cinismo foi tan grande que cando chegou a Castela o Rei dixo que o nobre traizoado sacrificara a vida pela del. Dándolle o nome de Mártir de Aljubarrota en vez do Traizoado de Aljubarrota.
Cando nós tivermos este nacionalismo seremos libres vexan versión castelá indesmentível:
http://es.wikipedia.org/wiki/Batalla_de_Aljubarrota


Dice ser Xose
viernes, 11 de septiembre de 2009, 01:31
Galiza é unha Nación. Precisa e do estatuto de ESTADO. Só a creación do ESTADO da GALIZA fará os españolistas nos respectaren como pobo. Temos que loitar todos polo ESTADO da GALIZA cun Presidente elixido por voto directo. Se ese ESTADO GALEGO será Federado ou Independente o pobo galego é que ten que decidir e non Madrid.

Dice ser Anónimo
viernes, 11 de septiembre de 2009, 01:30


Todos os colonos españolista que van levar no cu e chupar o carallo ao Feijoo ben lonxe para Castela. .




Deixen os galegos en paz.

Dice ser Carmen
viernes, 11 de septiembre de 2009, 01:27
A creación do Estado da Galiza é fundamental para a Galiza e para os galegos. Vexan a Cataluña que é case unha federación mais non é. Por iso hai grandes confusións.. É que sen a constitución do Estado os españolistas boicotean todo. Ou se é Estado e se é respectado ou non se sae do mesmo lugar. Peor aínda as persoas comezan a non crer nunha gobernación da Galiza polos galegos. Sen Estado os colonizadores boicotean e dividen a poboación galega. Nestas cousas non se pode ficar a medio camiño. Só o Estado da Galiza nos dará de volta a nosa identidade de galegos respectados, o respecto pola nosa

Dice ser Anónimo
viernes, 11 de septiembre de 2009, 01:27
"PacoRap" estou a ver que nem para levar no cu serves. Vai passar a noite com o Feijoo. Xupa-lhe o carallo!!

Dice ser GZ
viernes, 11 de septiembre de 2009, 01:24
Neste sitio se promove o colonialismo castelán e se oprime as nacións colonizadas.

Os colonos opressores chaman a isto liberdade. Liberdade de colonizar os outros... roubarlle a identidade... facer crimes contra a humanidade.... isto é a liberdade da GB e doutros colonos criminosos.

Página 1 de 4
Encontrados 35 comentarios
1 2 3 4 
 
 
 
enviar  imprimir  enviar 

La Voz Libre en tu correo



La Voz Libre on Facebook